Ännu en dag till ända.

 
Så är denna arbetsvecka snart gjort. Har varit en tuff vecka. Börjat tidigare varje morgon för att hinna med. Vi är lite kort om folk eftersom det är spotlov här nere i småland. Så det känns att man är lite sliten. Kommer nog inte vara speciellt pigg på måndag heller efter en helg i Stockholm. Äh, sova får man väl göra när man går i pension.
 
Skoj att syrran har börjat blogga. Vi är bägga lika dåliga på att ringa varadra. Nu kan vi gå och läsa på varandras sidor och hålla oss uppdaterde om  hur den andra har det. 
 
Idag spelar TAIF bort mot Troja. Känns inte så nervigt eftersom vi har råd att förlora. En vinst vore ändå inte fel.
 
Ha en fortsatt bra kväll / Eva-Lena
Detta inlägg publicerades i Hockeybloggar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ännu en dag till ända.

  1. Marie skriver:

    Ha det så trevligt i Stockholm!

  2. Anne skriver:

    Hmm nu kan jag kommentera helt plötsligt. Jag vet vad jag gjorde för fel, men tänker inte tala om det. Alla behöver inte veta när jag gör fel/vad jag gör för fel ((rodnar av skam))Pst, Fredrik och Linda får städa på lördag. Dom måste göra något för att få lördagsgodis. Så i morgon ska jag bara slappaKramSyrran

  3. Jenny skriver:

    Hej! tack för inlägget på min sida… Småland..där e trevligt…bor där varanna vecka..Närmare bestämt i Anderstorp!
    Ha en trevlig helg!!
     
    Jenny

  4. Jenny skriver:

    Hej! tack för inlägget på min sida… Småland..där e trevligt…bor där varanna vecka..Närmare bestämt i Anderstorp!
    Ha en trevlig helg!!
     
    Jenny

  5. Mia skriver:

    Hejsan igen ….hoppas att du och din man får en trevlig helg i huvudstaden.Här ska det slitas hela helgen.Och TACK för innlägget.Kram Mia

Lämna en kommentar