Första dagen min nya sida

Idag hittade jag hit. Tar nog ett tag innan jag lär mig alla funktioner. Jag kommer att lägga in bilder och annat roligt med tiden. Till att börja med att berätta lite om mig själv.
 
I sommar firar jag 19 års bröllopsdag. Jag är mor till tre tonårs grabbar. Ingen lätt uppgift kan jag förmedla. Jag är nog en riktig grabb morsa. Gillar att gå på hockey. Då givetvis i Tingsryd för att se på Taif lira. Knalla ut iskogen för att se på rally är också något som man får räkna med att göra. Vilket jag tycker är helt okey. Gränser går väl vid att meka med moppen. Så just för tillfället står grabbarnas 4-hjuling i garaget ur funktion. Till våren får man väl räkna med att lägga ut pengar för at ta den ill verkstad.
 
För övrigt ingår två underlater och två katter i hushållet också. Vi har haft en hel del djur genom året. Grisar, kalkoner, gödkycklingar, tuppar (som man höll på att bli tokig på med deras galande), hund, nymfparakiter, ökenråttor, kanin, marsvin, kakadua. Kan ha missat något djur
 
Lite om mig och min familj. Ha en go kväll / Eva-Lena
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar