Fredag igen.


Rubriken har jag haft ett par gånger. Känns som att den kommer ofta. Tycker inte det var en vecka sen sist Förvirrad

I kväll fick jag mig ett riktigt gott skratt när jag var in på Pias sida
Tänk så fel det kan bli ifall man knappar fel. Fick ett annat bevis för det ikväll när Tone for med fingrarna över tangentbordet Mycket glad och lämnade ett litet inlägg. Ingen fara Tone. Jag såg det inte först. När du sen skrev igen så upptäckte jag det. Då gav det mig ett gott skratt. Ja, tänk vad fel det kan bli Ler

Önskar er alla en underbar helg!!!

/ Eva-Lena

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredag igen.

  1. Pia skriver:

    Börjar med ostbågarna och Schweizernöten, om du tycker om dom var för sig, så kan jag (nästan) lova att du kommer tycka det är ännu godare tillsammans! Nu kan jag nästan inte äta bara ostbågar eller bara schweizernöt var för sig. Åhhh men den lilla 10-åringen! Jeeezuz vad bra hon sjöng! Fast när jag bloggade visste jag inte om henne ännu. Och ja visst är det skönt att få bara tokskratta! Jag och min dotter kan skratta åt helt sjuka saker, ingen annan tycker det är roligt, men på nåt sätt så får hon och jag samma bilder i skallen och kan ha superroligt! Skit samma att ingen annan fattar, huvudsaken vi har kul.Nä nu är det jag som börjar svamla. Sov gott och hoppas du får en superduperhelg! = ) kramisar

  2. Eva-Lena skriver:

    Hej min vän.
    Ja fan va tiden går, tyckte inte heller det var länge sen det var helg.Vi har haft fint väder på dagen men nu blåser
    det som bara den och regnet bara öser ner, fan så trist. Men jag vill önska dig en skön helg, helst utan regn och en stor sol.
    Kramiz!!

  3. Jenny skriver:

    Det blir aldrig som man tänkt sig. Jobbade idag (fredag) då jag skulle varit ledig och kommer jobba på söndag med. Det ger iaf pengar :DHa det bra och hälsa alla.Kramar/Jennywww.tigerhjarta.se

  4. Anna skriver:

    Ja, jag skriver ALLTID karm istället för kram och ibland ser jag det inte själv…
    Visst är det konstigt hur fort veckorna går ändå smälter ALDRIG snön här!!! Nu vill jag ha vår!
    Ha en jättebra helg du med!
    KRAM!

Lämna en kommentar